​ТЕХНІЧНА ПІДТРИМКА І СУПРОВІД

Після впровадження проекту наша взаємодія з клієнтом не припиняється. Ми пропонуємо широкий спектр послуг з технічної підтримки та супроводження експлуатації корпоративних інформаційних систем у відповідності з вимогами Вашого бізнесу, зокрема:

  • поточна підтримка – виправлення дефектів програмного забезпечення та екстрена технічна підтримка за викликом у випадку виникнення позаштатної ситуації;
  • розширення функціональних можливостей програмного продукту;
  • модифікація програмного продукту у відповідності зі змінами бізнес-вимог та умов експлуатації;

В нашому офісі працює гаряча телефонна лінія консультативної допомоги, приймаються звернення з боку користувачів щодо проблем функціонування інформаційної системи засобами електронної пошти та через портал технічної підтримки.

Ми пропонуємо якісну технічну підтримку та допомагаємо запобігти додаткових витрат. З нами Ваші інформаційні системи будуть функціонувати ефективно та без перебоїв.

Телефон call-центру +38 (044) 277-31-31 працює в робочі дні з 10-00 до 18-00.

З питань підтримки системи MicroStrategy надсилайте запити на адресу iisd@iisd.com.ua.

Загальні питання з технічної підтримки надсилайте на адресу iisd@iisd.com.ua або залиште повідомлення​.

Підтримка користувачів "DsBase"